Collegejacka


♥♥♥ Kommentarer 0
Ett plagg till jag skulle vilja ha är den här. JAG VET att den tyvärr har blivit "fjortisplagget" #1. Fan såg en tjej som va typ 8 som hade en. MEN tänk såhär, den är GRYMT skön inuti. Och designen är faktikst galet nice. Dock hade den kunnat få ha dragkedja ist men skitsamma. Så man köper den nu. Och sparar den i 100 år. Sen när alla små har växt ur sina och alla andra har kastat/gett bort sina, har jag kvar min och snyggar mig som fasen!
"ÅH vart har du köpt den tröjan?" "På Ginatricot för typ 100 år sedan! hahhaha.

Har tänkt att matcha den med ett vitt linne, blå stuprörsjeans och vinrödslila converse (om jag ägde några).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0