Lördagen 14/8 - del 3


♥♥♥ Kommentarer 0

Next thing up var glass på McDonalds, så vi hämtade cyklarna och gick med dom (Johanna kan inte cykla & smsa) mot Donken. Påväg över bron blir vi omcyklade av två killar. SOM GLOR SOM KOR. Klart man kollar llixom, det är mörkt och man kollar på varandra för att se om man känner varandra. Inser att man inte gör det och tittar bort. Men dom tittade inte bort, dom vände fan hela kroppen och fortsatte ASGLO.
   eh okej? tänkte jag och vände ryggen till. eller huvudet iaf. Orka sånt. Men när jag kollade igen hade dom vänt och cyklade mot oss? ÅHNEJ. orkar inte med jobbiga människor.
  
Så ena killen cyklar bredvid mig där jag går och säger något i stil med: "Min kompis ..något..blabla...något... dig, men kanske nästa gång då?" Och jag svarar: "ehh.. aaa.. okej?" Men då cyklar kompisen som någotnågotmig, fram bredvid mig ändå och säger på engelska: "Hello, do you speak english?" Jag: "no." Han: "Nooo you are lying to me". blablabla och dom fortsatte och följa oss och jag försökte ignorera dom. Asså det var inte läskigt eller slemmigt eller så. Bara jävligt jobbigt när dom inte ger sig när man igornerar lixom.

"Whats your name?"
"Julia"
"Where do you live?"
"On the west side of Motala"
"Nooo you are lying again"
"No I don't"
"Can I find you?"
Här vart det jobbigt.
"I don't think my boyfriend would like that."
Vad ska jag skylla på lixom? Du är säkert helt okej men tyvärr, första intrycket sumpade dina chanser att snacka med mig.
"Noo your lying?..., but we can meet as friends"
"I still don't think my boyfriend would like it."
PUNKTSLUT. tänker inte säga ett ord till.
Han blev tyst och sen FINALLY säger han:
"Ok, nice to meet you"

PUUUH. Sen insåg vi att dom med skulle till McDonalds hahaha. Så vi köpte milkshake och glass och drog hem direkt. Hahha, men inga ledsna miner för det. Vi kollade "Flickan som lekte med elden". Eller jag gjorde, Johanna sov.

Sen fick Johanna sms och vad det ledde till tänker jag inte berätta.. *TOP SECRET*.
Somnade inte förrens halv 4 eller nått iallafall. Grymt bra kväll/natt. Som alltid när bästa Johanna och jag kör på spontankväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0