Torsdag


♥♥♥ Kommentarer 0
Var precis iväg med moppen och köpte vaccin tills på måndag då jag ska ta den sista livmoderhalscancersprutan. Långt ord det där haha. Mötte älskling på vägen, så följde med han o köpte Spotifypremium. Och där bredvid på FräckaFröken satt Julia och hennes kompisar, pratade med dom ett tag:) Sen smsade Jara och sa att hon var utanför min dörr för att lämna mina highheels hon hade lånat, så då drog jag hem.

Mamma ringde nyss och undrade om vi skulle dra till Mormor&morfar. Visst sa jag, så dit ska jag sen när hon ringer igen.

OCH så tänkte jag fixa en ny header till bloggen. Är fortfarande väldigt nöjd med den jag har men jag var ju fakikst i Stockholm och blev fotad, så en av dom bilderna på mig hamnar snart överst på bloggen!

Hoppas ni har en bra torsdag, imorgon är det fredag och alla 18+ drar förmodligen ut på Hugos/harrys. Men jag ska till stugan med familjen och älskling. Bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0