UPDATE!


♥♥♥ Kommentarer 0

jaa, jag vet. Har inte uppdaterat på evighet. Men vad gör det om 100 år.

här i Motala SPÖregnar det. Tänk er typ regnskogs regn. Om någon nu har sett ett sådant. Inte för att jag har det men som jag föreställder mig ett regnskogsregn - så regnar det här. Helt galet.

Idag kom Suresh hem från Cypern. Äntligen. Mår inte bra utan honom. Blir fel i huvet.

och idag åkte flera av mina tjejkompisar till turky för att festa galet. Kommer bli så grymt avundsjuk när jag ser bilderna. Vet det. Men jag SKA vara volontär o för att ha råd med det får jag avstå såntdär. Ångrar mig inte. Men ha så kul tjejer!

Igår fotade jag kristine. lägger in lite bilder här snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0