Hey.


♥♥♥ Kommentarer 0
Fan vad trött jag är. Har precis skrivit prov, gick väl sådär. Jag borde bli godkänd iallafall.

Nu är alla Harry Potter böcker utlästa. Det tog 1,5 månad och jag var uppe till klockan 2 inatt. Älskart! Så nu ska jag och Hanna Sjöholm ha HP maraton och se alla filmer! Blir asbra. Men fortfarande är böckerna 1000 x bättre än filmerna. punkt.

Har fortfarande engelska (som jag hade prov i). Min engelskalärare är nog den enda på hela skolan som inte låter eleverna gå efter att de har skrivit klart proven.. Så nu sitter jag i datasalen med de andra 5 som är klara och lär oss glosor på: Freerice.com Rätt cool sida för att för varje glosa man svarar rätt så skänker sidan X antal riskorn till de som behöver det. Vet inte hur det funkar, men det är rätt bra tanke. Så nu sitter jag och motverkar världshungern och min nästa lektion börjar om 1 timme. Det blir många riskorn.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0