Gårdagen


♥♥♥ Kommentarer 0
Haha, skrev värsta stressinlägget igår för då började Camilla tuta som en galning utanför mitt hus, haha. Det var jag, Camilla, Linda, Maria och vi åkte till McDonalds o köpte dricka o glass. Sen drog vi ner till Borenshult och slappade där. Sen ringde Jasmin o sa att hon va klar, så då åkte vi och hämtade henne. Då drog vi till Ö&B där jag köpte aaassaafiin klocka ♥! Trodde jag aldrig att jag skulle hitta där, men johodå! Efter det åke vi en sväng till Jasmins mammas salong och sen till min stuga. Där fikade och slappade vi ett tag, visade allting, för dom har aldrig vart där förut. Sen skulle vi hem, men tog en liten omväg uppför backen till Övralid o kollade utsikt. På vägen hem bestämde vi oss för Pizza så vi åkte till Hannahs. Hmm, vad gjorde vi sen....? Jo just det, vi åkte hem till Camilla för hon skulle ta sin pollenmedicin men när vi åker därifrån sen så säger hon "ajust det jag glömde ju ta med medicin!" hahhaah, så trög!♥ Men efter det åkte vi en sväng till Vadstena och tillbaka, Var nostalgikväll där men dom ville inte stanna. Sen åkte vi till varamon och spelade minigolf. Eller Linda o Jamsin spelade haha, och Linda vann. Seeeeeeen efter det åkte vi hem till Camilla&Linda och kollade ÄNTLIGEN på "Tenacious D - the pick of destiny"♥. Sen fick vi skjuts hem och jag somnade! Haha underbar dag, jag älskar att vara spontan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0