Målat igen


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej har målat 4 nya tavlor. Fast pluttisar så SÅ effektiv är jag inte haha. Dom hör ihop asså. Gjorde en tolkning av årstiderna. Orginellt jag vet. Inte. Men jag ville göra det. Så nu har jag det gjort haha. Jag längtar tills mitt framtida hem. Mina tavlor ska dominera väggarna. För jag målar för min egen skull, inte för att sälja eller nått. Men en eller annan present kan det ju bli, haha. Johanna önskade sig en fick jag veta haha, sur för henne att hon fyller i Mars. Vissa tar år på sig att bli klara med tavlor. Men jag kan inte riktigt med det. Jag funkar inte så helt enkelt.

Bild på "Seasons" (tror jag den ska heta) kommer någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0