Min helg


♥♥♥ Kommentarer 1

Den här helgen har vart heeeelt super!

fredags:
Suresh fyllde 20. Jag gav honom ett par röda shorts och 10 röda rosor. Sen kom alla killarna, vi åt taco och dom söp haha. Sen skulle dom dra till Linköping  typ 12 vilket dom inte gjorde sen ändå haha. Men jag stannade kvar hemma hos honom och väntade tills han kom hem typ 1 och så sov vi. Tog massa bilder under kvällen som hamnar på facebook nu under kvällen!

lördag:
Vaknade hos älskling. Gick hem efter frukosten för var tvungen att dra hem för att fixa mig tills bussen till Linköping skulle gå vid 3. Väl vid bussterminalen mötte jag min kusin Emma. Gött med sällskap annars blir en timme i buss när det är kokhett ute rätt olidligt! Hon skulle på någon gratisfestival i Norrköping så jag sa att jag o Johanna kanske kommer dit efter bion. Väl framme i Linköping så mötte jag Johanna, vi gick och satte oss på BurgerKing för det var så sjukt kvavt ute. Köpte varsin dricka och bara satt och pratade. Sen köpte hon mat men inte jag för värmen gör mig inte hungrig. Gick till bion och väntade på att den skulle börja. Sex and the City 2. Grymt bra! Efter bion var ju aspepp på festival i Norrköping men efter mycket om och men och kollade av tågtider insåg vi att hur vi än gjorde skulle vi bara kunna vara där i en timma. Ovärt! Så vi sket i Norrköping och Linköping och tog bilen in till Motala och drog hem till Jennifer på fest istället. Heeelt ok!

söndag:
Måste gå upp astidigt för att Johanna måste äta frulle och sen dra. Helt död. Jag och Suresh har vart tillsamans i 2 år. Mamma och pappa säger att dom ska ut med båten till en ö och undrar om jag och Suresh vill med. Så jag ringer och väcker honom och han säger förvånansvärt nog ja! Så vi har vart ute hela dagen tills typ 30 minuter sedan. Har vart sjukt härligt. Bättre att fira så än att bara gå på resturant tycker jag! Bilder kommer!:*


Kommentarer
Postat av: a g n e s

Fin blogg du har ! (:

2010-07-11 @ 20:29:39
URL: http://happypig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0