Livet leker!


♥♥♥ Kommentarer 0
Jobbade idag med, fan det är riktigt roligt! Eller okej, från och till är det väl rätt svettigt, stressigt osv. Men det är mer roligt än tråkigt! Helnöjd! Känns bra att man jobbar med två asbra tjejer också! Ser fram emot imorgon. Hoppas jag får jobba lördag med haha. Shit vad har hänt med mig? Arbetsnarkoman efter 2 dagar? haha!

Imorgon kommer bli askörig. Inte stressig altså. Utan bara fullt upp!
Ställer klockan på 9, fixar mig. Klockan 10 ska jag vara hemma hos S för att vara barnvakt till Leona tills halv 12-12. Då tar jag moppen till Varamon och slappar med folk. Och planerar inför kvällen! Sen vid 1 jobbar jag tills kvällen. Och då direkt blire fest i Varamon hela natten lång! ÄNTLIGEN FÅR JAG DE SOMMARMYSKVÄLLAR JAG HAR SAKNAT SÅÅÅ.

Nu måste jag sova, ska som sagt upp vid 9. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0