Hittade inga bilder att dela med mig av..


♥♥♥ Kommentarer 0
.. men tänkte att ni kunde få en liten uppdatering iaf.

Igår var sista dagen på sommarjobbet, det har vart helt ok! Har flätat hår, spelat spel, målat teckningar och skaffat mig en grym bränna (för att vara mig!). Ska bli skönt med sovmorgon framöver, det är det som har vart "jobbigast". Asjobbigt, jag vet haha..

Idag - midsommar. Uppsala släkten kommer, Ingela, Thomas, Jonathan, trevligt! Blir heldag i stugan sen hemåt. Vill hitta någon fest, men dom som skulle höra av sig gör det inte. MHMM..

Idag fyller också Linda, Camillas syster! Grattis!:* Det firar vi imorgon. Men hjälp, hatar att hitta present!:(

Måndag ska jag och Hanna fota, vi har inte bestämt hur eller vart, men det blir säkert asabra som vanligt!

Okej, ha en trevlig helg nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0