Studentklänningen med stort S


♥♥♥ Kommentarer 0
Funderade på det när vi kollade på studenten i Fredags. Väldigt många hade jättefina klänningar. Grejen är ju lixom att hitta en ultimata studentklänningen. Iallafall om man inte vill se likadan ut som alla andra. Jag tycker iallafall inte att det är jätte kul att se att 8 andra har samma klänning som mig. Dock är det sånt man får leva med då man bor i en stad med H&M och GinaTricot där alla tjejer handlar typ. Så där ska jag abslout inte handla min klänning. Men samtidigt, rik är ju något jag verkligen inte är och för dyr kan den inte vara om man ska ha råd med bal, balklänning, studentkryssning, stundentvecka osv! Funderar därför på att sy en egen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0