Att resa


♥♥♥ Kommentarer 2
Jag älskar att resa. Det är nog bland det bästa jag vet i livet. Att se nya platser, möta nya människor. Jag har inte sett så mycket av världen än, skulle jag nog inte påstå. Några semestrar med familjen och en tågluff jag och min mamma gjorde i Europa förra sommaren. Man växer verkligen som person av att resa! När jag har tagit studenten nästa sommar, då ska jag se världen. Har en lista på länder, städer och platser jag ska besöka innan jag dör. Har dock inte riktigt bestämt mig hur jag ska se världen. Men har funderat på volontär, tågluff, språkresa, reseledare. Blir nog en kombination av alla kanske, haha.

En av de finaste städerna jag har besökt är Paris. Dit ska jag tillbaka!
(Fotade mitt halsband häromdagen, det är från Ur & Penn)

Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-11-30 @ 17:58:56
URL: http://jade.se/reseguide/phuket
Postat av: Julia

Ylva: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir:D Tycker du med om att resa?:)

2010-11-30 @ 22:02:38
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0