Balklänning - del 2


♥♥♥ Kommentarer 0

Igår åkte jag och Camilla spontant med Johanna hem till Linköping. Jag ville kolla på balklänning,  vi kom in till stan typ 5 och affärerna skulle stänga kl 6 så först skyndade vi till Bröllopshuset där man inte alls fick ett trevligt mottagande, så hejdå tänkte jag, ni förtjänar fan inte mina pengar. Så vi gick till Partyworld, men där hade dom precis stängt butiken. Då skyndade vi ännu mer till ett stället som heter Krinolin. DÄR hittade jag den. Så sjukt fin! Ljusrosa/aprikos färg, bandlös, snörning i ryggen. åh! Och där var dom jättetrevliga så här är deras hemsida: KRINOLIN

Tänker inte visa någon bild, för hittade bara samma klänning i fel färg på internet och då var den verkligen inte lika fin. Ska dit på fredag och ta mått för att få den sydd efter mina mått!

Jag har redan bestämt att jag ska ha ett par skor som jag köpte för några somrar sedan. Eftersom att jag ändå ska sy upp den till min längd så tänkte jag att jag ska ha ett par skor jag trivs i och som inte är för höga.  

Men nu är nästa steg att hitta en sjal/bolero liknande grej att ha över axlarna, man får nämligen inte ha bara axlar. Ska till stan efter skolan med Camilla och se vad som finns. Men det skadar ju inte att kolla runt på internet lite innan.


Typ som den här boleron från Bikbok för 199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0