Balklänning


♥♥♥ Kommentarer 0

I sommar ska jag på bröllop på ett slott i Stocksholm. Det är min kusin som gifter sig och då är klädkoden mässdräkt/mörk kostym. Det innebär långklänning eller knälångklänning för tjejerna. Jag tänke slå två flugor i en smäll och köpa en balklänning så att jag kan använda den nästa år när jag går balen med. För dom är ju inte direkt billiga, om man vill ha en fin!

Har kollat runt på lite sidor, men enligt mamma är det bättre att gå till en affär för att den ska sitta perfekt! Så jag har tänkt att besöka Bröllopshuset i Linköping någon dag nu i veckan. Kollade på deras hemsida där det fanns länkar till flera sidor. Hittade den här, fin va?

Älskar aprikos/korall färgen. Bild från: Alexiadesigns.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0