Håret


♥♥♥ Kommentarer 0
FÖRE

EFTER

Kände inte riktigt för att mitt ansikte skulle vara med helt enkelt. Det är ändå håret som är meningen att visa. Jag VET det är orange. MEN det är över mina förväntningar. Målet var att få det så ljust som möjligt. Och med tanke på att jag har vart jätte rödhårig så var det nästan att räkna med att det skulle bli orange. Men tanken är att solen ska få göra sitt i sommar. Sen när håret har fått vila, så kör vi på blonda slingor osv. Känns asskönt att vara någon bit på  vägen mot blondt igen iallafall, har saknat det!

Det hon gjorde var altså att avfärga 2 gånger, sedan färga utväxten i en lite ljusare nyans, göra blonda slingor och sedan en pärltoning uppe på det, för att få hela håret i en lite kallare nyans. Man kan tycka att hos frisören ska man alltid gå därifrån med exakt det rsultat man vill ha. Men inte ens dom kan få till blondt ifrån röd/mörkbrunt på så kort tid. Så det här sättet är det snällaste mot håret. Hellre orange en sommar än slitet så att det går av!

Det tog 4 timmar och camilla satt med mig hela tiden helt frivilligt haha! galen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0