To win my love


♥♥♥ Kommentarer 0

Hey. Idag säger min mobil att det är 19° ute och växlande molnighet. Kan stämma rätt bra faktiskt. Härlig som fasen att slippa frysa när man går ut! Egentligen borde jag väl sitta så mycket jag kan i solen för att försöka få till någon slags bränna till bröllopet, men känns rätt värdelöst. Speciellt när det är moln som gilder förbi hela tiden och för att det är så sent så vet inte ens om det tar något. Och dessutom har jag verkligen inte tålamodet haha.

Idag har inte hänt mycket altså. Skolan. Slappt. Har haft sista fotolektionen! Trodde att jag skulle ha sista Speak Englishen med, men hon sa att om jag gör om en grej och kommer nästa gång med så får jag VG. Lätt värt! Så nästa onsdag går jag till 3 eller nått sånt. Och på fredag ska jag ha sista Webbdesignen, så efter den så har jag sovmorgon varje tisdag och fredag till klockan 10 fram till sommarlovet! Hur nice!?

Imorgon ska jag avfärga håret hela eftermiddagen. Ni ska få se hur det ser ut då. Idag tog jag "FÖRE" bilden, haha brukar alltid komma på det när jag sitter där med geggan i håret och bara "Faan, skulle ju ta en FÖRE-bild så att jag kan jämföra, jaja.." och sen hem o försöka hitta en skapligt nytagen bild, brukar sluta i failiure. Så idag har jag framförhållning! Fast kan ju bero på att jag har räknat ner till den 20/5 i snart en månad? Haha. Håll tummarna för att det blir bra iaf!

Rubriken: Rosa – To Win My Love (Radio Version)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0