Min fotovägg


♥♥♥ Kommentarer 0
Tror inte att jag har visat om min fotovägg. Inte ens på min gamla blogg. Men här är den! Mitt masterpiece för att överdriva, haha. Men jag tycker om den. Här sitter alla mina bästa bilder. Eller inte alla, men tillslut ska alla sitta här. Själva grejen är att varje bild är unik och därför har alla olika ramar. Jag gillart verkligen. Och att som sitter så tätt. Har tänkt att fylla hela väggen. Fotade inte så att ni fick se hur bred väggen är, för ville att ni skulle se bilderna tydligare. Men dom är typ vid kanterna av fotot. Under står min knallröda KLIPPAN-soffa från IKEA och är fin. Så det ska sitta foton ända ner till den och ända upp till taket. love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0