Monday, but feels like Sunday


♥♥♥ Kommentarer 0
Blev inget stan idag för alla ska plugga. Oavbrutet tills dom ska sova. Jag ska med plugga men får inte in mer i huvet för att jag pluggar i 1 eller 10 timmar. Men det är ju jag. Har nationellt prov i MatteB imorgon altså. Därför pluggar alla. Vill inte ens tänka på det. I 4 timmar ska man sitta och försöka lösa omöjliga uppgifter. Hej IG.

However. Ska upp till Össons och handla lite mjölk snart. Hade visst råkat lova mamma det, haha. Eller råkat erbjuda mig snarare. Men kan ju vara rätt bra att komma ut om så bara 15 min utanför huset. Har suttit inne hela dagen.

Vaknade vid halv 1. Datorn. S kom en sväng. Sen kollade jag "The curious case of Benjamin Button". Den var fin ju, lite sorglig och sådär, men mer fin. Så nu är jag asseg. Ingen är hemma, så det är egentligen nu man ska passa på att spela hur hög musik man bara vill! Men njae, är helt opepp pågrund av att det är skola imorgon. BLÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0