Söndag - Måndag


♥♥♥ Kommentarer 0
IDAG har jag vaknat hos S, mysigt. Jobbigt bara att hans rum blev så ljust att jag inte kunde somna om vid 11. Men han sov som en stock, så jag kollade Life of Ryan på MTV sålänge, haha. Sen lagade vi omelett till frukost.

Jag drog och städade hos pappa vid typ 3-4. Tjänade en hundring. Funderar fortfarande starkt på bikinin från Gina Tricot (se inlägg) men vi får se.

Ikväll träffade jag Nikolina, JenniferL, Johanna och Julia hemma hos Linda. Det var slappt, men mys. Jag var sjukt trött = asflummig. Haha garvade åt allt och inget. Är rätt skönt ibland kan jag känna!

IMORGON har jag hört ska bli bra väder. Tänkte tvinga med nån till stan för att kolla bikinin igen.. haha. Och så borde jag väl få till lite Matte B plugg också. Har ju Nationella på tisdag. Mardröm.

Klockan är 00.50, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0