Godmorgon.


♥♥♥ Kommentarer 0

Vaknade upp hos Suresh för ett tag sedan. Hans kompis Tanne är också här och dom ligger och snackar killsnack i sängen, så jag fick inte vara med;) haha nevars.

Idag har jag ingenting planerat förutom att jag ska betala in pengarna för klänningen, så att hon skickar den så fort som möjligt!:D Can't wait!!

Ikväll ska jag med familjen till kyrkogården och tända ljus, för det är ju allahelgona. Det är fint och mysigt tycker jag. Synd att det är för mörkt för att kunna fota det bara!
Sen ska jag äta mat hos min farbror och sen gå hem till Suresh igen, vi ska var barnvakt för Leona ♥

"Fan vilken skönt slapp söndag" ..tänkte jag skriva.. men kom på att det är lördag, vilket är ännu bättre för då är den ju en extra dag innan skolan börjar igen, haha.

9 dagar kvar till Frankrikeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0