lite blandat


♥♥♥ Kommentarer 0
Jag kan ju börja med att säga att jag var fin flickvän och visst tog bussen i snöstormen till min pojkvän igår. Det var mysigt. När han får bilen tillbaka får han fan komma hit lite oftare, slöisen.

Okej, idag slutade jag 12. Åkte hem och läste ut Harry Potter 2an. Och nyss lagade jag korv med bröd till mig själv. Ska förhoppningsvis träna ikväll så jag måste ha ätit nått ordentligt.

Ikväll ska jag på utvecklingssamtal och det är inget jag har ångest över. Har aldrig fasat inför sånt. Eller jo lite, för det är så himla tråkigt. Jag tycker man borde få en lapp med vilket betyg man ligger på i varje ämne och sen får åka hem. jaja.

Studentklänningen är påväg hem hit. Tjejen som sålde den skickar den idag.. då bore den väl komma fram tills Fredag väl? Hoppasss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0