night


♥♥♥ Kommentarer 0
Ville bara säga att jag blir så glad när jag får kommentarer på inlägg långt bak i arkivet. För då har någon lagt ner lite extra tid på vad jag skriver och mina bilder! Tack:*

Alldelles strax är jag klar med Historia inlämningen. Fan den blev bra asså. Jag har alltid vart sån att även om jag får reda på en sån här uppgift en månad innan, så tar jag inte tag i den förrens dagen innan den ska lämnas in. Jag känner inte pressen innan, och det är pressen som får mig att göra mitt allra bästa. Kanske för att jag vet att jag får ingen mer chans att läsa igenom och korrigera felen. Någon som är likadan?

Nej nu ska jag banne mig bli klar och gå och läsa Harry Potter 5 ♥

(Har jag sagt att jag saknar min finaste? Ska träffa honom imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0