Resor


♥♥♥ Kommentarer 2
Inatt 05.30 fick jag tydligen ett meddelande på facebook från min Storebror som är i USA och ser världen. GUD vad jag med vill göra samma grej. Resa runt där i 2 månader. Se allt! Men min tid kommer väl med. Men en roadtrip i USA står högt på min "ställen att besöka i mitt liv"-lista!

Påtal om resa, så ska jag till Frankrike från måndag till torsdag nästa vecka. Ska bli skitkul atty träffa alla igen! och kanske några nya ansikten!



Bilderna är googlade "Lille France". Staden vi ska till heter alltså Lille och ligger ca 1 timmes tåg ifrån Paris.

Kommentarer
Postat av: Sötko

Gillar killen på sista bilden som fick en hedersplats i din blogg bara sådär :)

2010-11-12 @ 17:02:56
Postat av: Julia

Sötko: eller hur, vilken ära!

2010-11-12 @ 17:04:09
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0