3 november


♥♥♥ Kommentarer 0
Hey, tänkte berätta lite om min händelserika gårdag...

Åkte ju och jobbade, det gick skitbra fram till maskinen gick sönder. Så fick åka hem. Men det var väl lite bra för då hann jag med att gå till banken och fixa dosa och sånt. Åker hem, tränar, hem och fixa mig inför ikväll. Sen bussen till Linda, därifrån fick vi skjuts till Åvik och halloweenfesten. Dock bestämde jag mig för att åka dit bara några timmar innan, så klädde inte ut mig särskilt mycket, lite lösögonfransar och svart sådär.

Väl på festen var det knappt något folk tyvärr, annars hade det garanterat vart jättekul! Så himla synd att folk inte dyker upp ens. Så vi stannade typ 1 timme, sen åkte vi in till stan igen. Tänkte att vafasen, skitsamma om det är 16 årsgräns på Hugos, vi kan ha kul ändå! Vi skiter väl i dom, jag ville bara dansa. Men nej. Det var ju inte det lättaste att skita i dom kan jag lova. Hela Motalas fjortiselit på samma dansgolv. Kan ju inte gå annat än åthelvete.

Det är som en tävling, den som skriker högst, har mest smink, är billigast(?). Vissa är ju helt hysteriska. Och att folk faktiskt tror att det hjälper att knuffa sig in på dansgolvet är bara sorgligt. Och jävligt jobbigt för oss andra.  Jag är för att man ska få klä sig hur man vill, inga problem. Men när en 16 (MAX 16!) årig tjej går omkring i BH med tubtoppen UNDER bhn.. där går fan gränsen. Det var helt sjukt. Jag kände verkligen; ta mig härifrån! Men hur ofta är det 16 års gräns på fester i Motala? 3 gånger per år, max. Så dom stackarna har ju egentligen inget val. Men det har jag. ALDRIG MER 16. och hoppas dom hinner växa upp tills dom blir 18..


Aja, skit i fjortisarna. Här är det fina folket från Åvik festen!:*






(måste bara skriva det, fy vad glad jag blir när jag får höra att folk faktikst läser min blogg! haha, jag har ju ingen statistikkoll så vet inte hur många som läser. Tänkte dock fixa det nu, haha! Men kram på er!:*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0