Yo


♥♥♥ Kommentarer 1

Hallu. Skulle ju försöka bli lite aktiv här igen ja, haha.

Har väl inte så mycket att berätta förutom..
Att idag slutade jag halv 12.
Att jag och Camilla stannade kvar i skolan och jobbade till klockan 19 (!!!!!!)
Att jag var på lasarettet och satte i Pstav och det gjorde inte alls FRUKTANSVÄRT ont (som det skulle göra enligt Wikipedia.)
Att jag har målat mina höger hand naglar ascoola, bild på det finns i skolan. Kommer upp när jag får tillfälle.

Hmm...
JO! Har två superbra låtar.

Nelly – Just A Dream - Main
Rihanna – Only Girl (In The World)

pusshey :*


Kommentarer
Postat av: kristine

Senaste 2 veckorna har jag gått runt och sjungit på only girl. Den är såååå bra, love<3.

saknar dig skrutt. Hoppas vi ses snart :*

2010-10-18 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0