BB & Körkort


♥♥♥ Kommentarer 0
Just det, glömde skriva om igår. Blev ingen Blondinbella. Hon var sjuk. Synd. Men hon kommer någon annan gång till Motala skrev hon på bloggen. I'll be there:)

Så jag och Arijana fikade och gick på stan lite. Sen åkte jag hem, började packa, åt och sen åkte jag och mamma ut för att övningsköra. GICK GRYMT BRA. Shit vilken egoboost det är, haha. Fick värsta kicken asså. Körde på väg för första gången. Och nej, knappt ingen trafik alls för det var på kvällen, MEN ÄNDÅ. Känns bra att börja ta tag i det här asså. Är ju fan 18 nu, skulle kunna ha ett körkort redan om jag hade vart lite mer diciplinerad innan. Menmen, bättre sent än aldrig!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0