Girls just wanna have fun


♥♥♥ Kommentarer 0
Vaknade vid typ halv 12. Hanna satt och smsade bredvid mig haha. Fan vad ont i kroppen jag har. Inte smart att träna innan man ska ut och dansa på kvällen. Nu ska jag lägga upp bilderna från igår på facebook. Fan vad kul det var. Vid halv 7 mötte jag Hanna vid skolan för att åka till Hannes lägenhet som ligger i närheten. Där vare verkligen tjejkväll! Haha, har en film på oss när vi står och dansa på stolar och i soffor och sjunger med till Miley Cyrus – Girls Just Wanna Have Fun! Haha helt galet kul var det! Sen vid halv 11 cyklade jag, Hanna och Johanna in till stan på vinglande cyklar och mycket skratt!

Gick till Hugos, men först ville inte vakten släppa in Hanna på hennes pass. HAHA. Så sjukt, för det var ju hon på passet! Som tur var kände hon en som jobbade där som bekräftade att det var hon. Så väl inne var det knappt nått folk än, haha men det var bara skönt för då fick vi dansgolvet för oss själva ett tag!

Resten av kvällen var asbra, Suresh kom dit med sina kompisar senare med, jag blev glad ♥
Vi chillade på sibylla sen cyklade jag och Hanna hem för att prata och sova.

Grymt bra kväll, TACK HANNE FÖR FÖRFESTEN OCH TACK JONAS FÖR FRIBILJETT! :)

Hanna och Jennifer:

Jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0