Val 2010


♥♥♥ Kommentarer 0

Gör som alla andra och skriver lite om valet. Idag i skolan kommer kommunrepresentanter från partierna och ska prata om deras partier och debattera mot varandra. Ska bli sjukt intressant tycker jag. Jag är inte insatt öerhuvudtaget i politik då jag inte har orkat lägga ner tid på att sätta mig in i det innan, då jag inte har kunnat påverka innan. Eller det kanske jag har, men nu när jag är 18 får jag rösta för första gången. Jag tror jag vet vad jag ska rösta på, och jag vet att jag inte ska rösta på SverigeDemokraterna. Det kanske ni förstod med tanke på att min pojkvän är utländsk. AND I LOVE IT! 

Men det kommer ändå bli rätt intressant att se vad dom har att säga till 3orna i min skola, då 50% inte är "svenskar".

EDIT: (Skrivet ca 09.00, men glömde publicera det, så gör det nu ist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0