EYYOO


♥♥♥ Kommentarer 2
Skrev högskoleprov idag, gick väl helt okej tror jag. haha, men fyfan vad svårt det var!!

Snart kommer Johanna hit och då ska vi (om hon vill) åka och köpa strumpbyxor och hyra film! Blir mysigt. Plus att hon måste hjälpa mig att packa!! har inte gjort det än.. F

ör imorgon äre ÄNTLIGEN studentkryssning!!! Gud vad jag har längtat asså! Typ ända sedan Suresh kom hem ifrån sin förra året och berättade hur sjukt kul han hade haft! Nu är det min tur!:D:D:D Jag, Johanna, Eva och Hanna delar hytt, kommer bli helt awesome! Vet av erfarenhet att jag och Johanna på kryssning kan inte bli något annat än helgrymt!! och en Hanna och en Eva uppepå det blir oslagbart!


(Bild från när jag o Johanna åkte ålandsbåt för typ 3 år sedan?? shit vad tiden går!!)

Kommentarer
Postat av: LAMANDER

JAG ÄR SÅ GALET PEPP!!!!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 09:24:46
Postat av: Julia

Eva: JAG MED!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 11:17:41
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0