grrrrrrrr...!


♥♥♥ Kommentarer 1
hej, den här dagen har vart så jävla dålig. är så jävla trött på skolan och alla skitidioter som finns där. vill bara snabbspola fram. nu. och egentligen skulle jag ju träffa Hanna men hon dissade med. och Suresh ska ju träffa killarna.

som tur är har jag fler fina vänner. ska till jennifer ikväll och träffa henne, jennifer och linda. blir fint ändå.

(tänkte skriva värsta texten om allt som har vart fel, men orkar inte ens göra det så jävla sur är jag. idiotjävlar. och jag använder plural endast för att inte en enda person ska känna sig träffad.. fast att det är så det är egentligen. finner inga ord asså, men nu jävlar gick hon över gränsen. kommer aldrig mer ha förståelse eller så med henne. SVIN.)

Kommentarer
Postat av: Lauritzalicia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-08-09 @ 11:30:38
URL: http://lauritzalicia.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0