Brutala ballerinor


♥♥♥ Kommentarer 1

Flytten närmar sig (åker fredag eftermiddag) och jag förbereder så mycket jag kan! Har fixat en checklista för allt som måste göras, köpas och tas med. Ska bland annat måla om en spegelram till vit. Jag ska (med mammas hjälp) sy ett draperi till min "closet on wall" (hehehe, berättar mer sen när den är klar, men den kommer bli så hiimla fiin!) och åka till Linköping och leta på secondhand efter ett fint snikligt nattduksbord som jag också kan måla vitt.

Är så himla peppad på att börja mitt nya jönköpingliv nu! Vill träffa tjejerna jag ska bo med nuuu! Idag om exakt en vecka så har jag träffat mina nya klasskompisar, sagt JA på uppropet, provat ut en illgul overall och håller på att peppa till välkomstmiddagen som ska vara på kvällen. åååååhhhh villl nuuuu!!

Påtal om något helt annat: titta vilka söta skor jag hittade på Kalle P sko inne i stan...
förmodligen de mest brutala ballerinor som finns hahaha! Märket hette "Killdoll" om någon nu skulle vilja ha dom..




Kommentarer
Postat av: HannaBajs

Totalt sjukt...

2011-08-15 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0