Huset och Notting Hill


♥♥♥ Kommentarer 2
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH äntligen!!!! Okej, var lika pepp igår på det här med rummet i Jönköping, men nu har jag pratat med hyresvärden och hon sa att "ja tjejen som var på visningen efter dig igår har ju inte hört av sig än, men jag tyckte du verkade så himla bra  så jag kände att jag måste hinna ringa till dig innan hon ringer!" hahah underbar! Det här känns verkligen 100% rätt, men lite roligt är det precis som Johanna sa förut när jag pratade med henne; för två veckor sedan hade du ingen aning om vad du ville göra förutom att du INTE ville plugga i höst, för en vecka sedan bestämde du dig att du skulle tacka ja till skolan.. OCH NU HAR JAG BOENDE I JÖNKÖPING! Mitt alldelles första och alldelles egna!


Bild på huset! På nedre våningen, precis runt hörnet till höger så ligger mitt rum, men utsikt över träd och liten bit av vättern. Tycker det är så himla fint att det är en klarblå grind, känns lite som i Notting Hillfilmen, där dom hade en klarblå dörr!

Kommentarer
Postat av: Sötko

YAAAAAAAAAAAAAAAYYYY

2011-08-02 @ 18:16:29
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/
Postat av: Julia

sötko: HELLYEAHH!

2011-08-02 @ 22:19:54
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0