Min helg i Motala


♥♥♥ Kommentarer 0
Tog bussen från Jkpg halv 4 i fredags. Bytte buss i Linköping och sen hem till Motala. Kom hem ca klockan 7. Väl hemma beställde jag, Ville och pappa kinamat och hämtade. Mamma var på kickoff med jobbet. Blev en chillfredag, och på natten kom älskling till mig efter att han hade festat.

Vaknade på lördagsmorgonen typ 10, vi sov och slappade tills typ 2 sen gick vi hem till Suresh och träffade hans familj lite. När jag var där kom Arijana förbi en snabbis och lämnade hennes present till mig, ett SVINFINT kakfat som jag hade sett på Adolfsnäs handelsbod i Motala. SKa fota och visa er när jag hinner, men skiitfint! Ska ha smycken på det tror jag! Iallafall slappade vi hos honom resten av dagen tills typ 6 för då åkte jag hem för att äta och träffa mamma med! Senare på kvällen kom Suresh och hämtade mig så åkte vi hem till honom och kollade film och åt chips och myste ♥

Söndag och min födelsedag! Blev hemskjutsad av älskling vid 10, fixade mig och hjälpte till med maten. Släkten + Suresh kom vid 12 och vi åt och fikade. Jag fick mestadels pengar (TACK!) men även en hårfön och en..hmm..hur ska jag förklara.. Men jo, ni vet en sån där klurgrej som är gjord av trä och som man typ ska pussla ihop, så det sitter ihop, tredimensionellt asså.. haha äh, skitsamma vet inte vad det heter, men en sån iallafall, Supertack för det med!

Bussen mot Jönköping gick klockan 15.20 och älskling skjutsade mig till stationen. ♥
Buss mot Linköping och sen vänta i 15 minuter på att Bus4you-bussen skulle komma. Och vilken buss sen! Kan vara världens bästa buss! Haha, man satt altså i FÅTÖLJER med FOTSTÖD(!!) Det fanns wifi och eluttag vid varje säte. Kaffe/oboy automat längstbak. Grymt bra, första gången jag sover skönt på en buss tror jag!

Väl framme i Jönköping gick jag hem och packade upp lite, sen cyklade jag till Petra som var världens sötaste som bjöd på födelsedagsfika och hade tänt HURRA-ljus till mig, tack fina du!:*

Himla bra 19årsdag ändå kan jag känna! Tack alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0