Pizza och hemresa


♥♥♥ Kommentarer 2
Började kl 10 idag med lite "introduktions föreläsning" i Grafisk Design och Teknik. Efter det gick jag med Emily, Emelie, Sofia och Petra och köpte mat och satte oss i en park i solen. Jag köpte pizza, helt okej, men iiingenting mot pizzorna i Motala;) På bilden är fina Sofia från Habo!

Sen drog dom vidare mot Vätterstrand och dagens HI LIFE aktiviteter, men jag dissade det för vid halv 4 skulle min buss gå från resecentrum och innan dess skulle jag hinna cykla hem och lämna cykeln. Packa grejer och gå med allting ner till Rese. Det tog ca en halvtimme att gå, värmen var fruktansvärd, packningen var svintung och uppförsbacke på det.. men jag klarat och hann tillochmed att sitta och vänta på bussen i typ 20 minuter.

Vid bussens "hållplats" satt redan en tjej, när jag kom dit så sa hon "ska du med stockholms bussen?"
Jag: Jo, men ska av linköping..
Hon: Aha, jag med.. men bara så du vet håller dom på och ändrar, vet inte om det är den här hållplatsen som gäller...
Jag: okej, hoppas det är den här då! Men det löser sig nog!

Sen vart vi tysta ett tag..

Sen säger hon: Du.. jag måste bara fråga! Du är så hiimla lik en tjej som heter Julia ifrån Motala...?
Jag: Haha, Whaat? *tänker hur fan vet hon mitt namn, tar en extra nogrann blick på henne och jodå!* "Nora!?"
Hon: jaaa!

Hahah så himla kul, vi har inte setts sen vi praoade tillsammans på Maxi i åttan! Kul sådär, att träffa folk man inte alls räknar med att se igen! Kärt återseende! Tyvärr hann vi inte prata så mycket, för snart kom bussen och den blev typ proppad direkt så kunde inte sitta vid varandra, men hon har med börjat plugga i Jönköping, så tänkte höra av mig och se om hon vill fika någon dag eller så!:)

I nästa inlägg kommer lite bilder från mitt rum i jkpg!

Kommentarer
Postat av: LAMANDER

Är det swebus du åker med hem?

Isåfall får du hålla koll på vem som kör, det kan va mycket möjligt att det är min pappa ibland :)

2011-08-29 @ 17:49:33
URL: http://lamander.blogg.se/
Postat av: Julia

Eva: faktiskt inte, bus4you heter det;) puss!

2011-08-30 @ 00:56:47
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0