sämsta sommaren någonsin


♥♥♥ Kommentarer 2
Känner att jag bara vill HÄRIFRÅN, NU!!! eller iallafall att SURESH ska sluta jobba, NU!!!!

Känner att jag behöver en drös nya vänner, ny stad och äventyr. Vill hitta på MASSOR, HELATIDEN. Men nej.
Sitter inne när vädret är som bäst, orkar inte göra ett skit, eller jo, men ingen vill göra det med mig.
eller ja, dom som vill jobbar så det går inte heller. Känns så himla rätt att flytta. Annars hade jag suttit här,
på precis samma sätt, dag ut och dag in, enda skillnaden skulle vara att jag inte skulle ha dåligt samvete för att jag inte är ute för då kommer det vara höst och kallt. Orka att jag längtar efter sommaren, men när den väl är här så händer inget? Så sitter jag inne,när det väl är varmt ute? Jag som hatar kyla.

Det är redan augusti, vart tog alla underbara sommardagar vägen? Nej justdet, dom hände ju inte.
Det bästa med den här sommaren var att ta studenten, åka till Rom med Suresh och se Harry Potter 4. Resten av dagarna försvann?

-

Skitjävlasamma, nu ska jag laga tacopaj och hoppas blodsockret höjer humöret.
Förresten var Johanna & Anna här förut, det var bra, sånt gillar jag! ♥ Med dom kunde inte stanna länge alls. :(

Kommentarer
Postat av: LIENE

Känner lite igen mig. Det bästa under min sommar var att fika, vara vid stranden, åka till Jönköping och se Harry Potter 8. Har inte ens åkt till Linköping fast jag har busskort som fungerar året om så skulle åkt dit gratis liksom:( men blää.

2011-08-05 @ 11:17:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Julia

Liene: aaa fytusan! Men igår sket jag i alla andra och åkte till linköping själv. Var faktikst riktigt skönt! Gick omkring med musik i öronen och gick var jag ville och kollade på allt jag ville, var faktiskt bättre än jag trodde:P Prova du med någongång!:)

2011-08-05 @ 14:33:18
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0