Timely point of view


♥♥♥ Kommentarer 0
Idag efter att jag hade lunchat med tjejerna i parken hade jag ju lite tid över tills jag skulle gå mot resecentrum och bussen mot motala. Sååå jag fick fixryck och spikade upp tavlor och klockan. Även spegeln lyckades jag få upp, använde skruvdragare för första gången i mitt liv, det var ju spännande men upp kom spegeln iallafall tillslut! Himla nöjd asså.
Resväska - mormor och morfars vind. Spegel - gammal hallspegel vi hade hemma förr, jag har själv målat om den till vit. Tavlan med ljus ram över spegeln är en lapp jag fick av en helt random tjej i Oslo när jag var där med familjen. Hon och en till gick runt där och bara delade ut massor såna här lappar. Tyckte det var så himla fint, så ska jag med göra någon gång! Ramen till höger över spegeln är min mormor och morfars bröllopsfoto. Så himla fina♥. Klockan har jag köpt på, tro det eller ej, Ö&B. Så himla fin! De kvadratiska bilderna brevid klockan är scrapbook papper från Bokia, 15kr styck. Jättefina! Slutligen är den ljusaljusa bilden på tjejen/damen/flickan/kvinnan med hatten vid klockan ett jättefint brevpapper jag hittade i gömmorna när jag flyttade hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0