Tovade cupcakes och vinkväll


♥♥♥ Kommentarer 2
Okej, första dagen i Jönköping i stora drag.. jag tog bussen till linköping vid halv 4, (mamma jobbar där) blev upphämtad av mamma och vi åkte vidare mot Jönköping. Stannade i stan (jag bor en liiten bit bortanför stan) och åt mat på Malmbergs/borgs konditori, mysigt fik med så himla söta, tovade cupcakes på borden. Helt meningslösa men väldigt fina!


Sen åkte vi iallafall hem till mig. Väl här så var ingen hemma, men massa packning stod i hallen och i köket.. så vi började packa upp mitt.. men sen efter typ 20 minuter så kom tjejerna med den enas mamma. Dom hade vart och storhandlat bara. Dom är jättetrevliga, och heter Julia(!) och Anna-Karin (Carin?). De skulle till en tjejkompis lite senare och sa att jag fick hänga på, så det gjorde jag såklart! Känner att ska man hitta nya kompisar så får man iallafall försöka och hänga med på saker också!:D Så vi cyklade dit, vinkväll med 5 tjejer och jag, himla trevligt!:)

Smartskalle som jag är så glömde jag naturligtvis systemkameran, så ni får väl nöja er med fula kompaktkamera bilder.. jaja.

Nu har mamma och jag vaknat iallafall och ska äta frulle.. sen blir det nog en promenad ner mot stan för att kolla runt skolan och sådär. Senare idag kommer Suresh också, längtarrr! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint ditt rum ser ut att bli Jullan! Hoppas du får/har det toppen i Jönköping :)

Va inte nervös för skolan, kommer gå galant!

Pussar & kramar från Emma

2011-08-20 @ 19:51:43
URL: http://hellosantabarbara.blogg.se/
Postat av: Julia

Emma: Tack! Jag är helnöjd! Aa hoppas det haha:) Pusss!

2011-08-21 @ 12:19:36
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0