tredje insparksdagen!


♥♥♥ Kommentarer 1
hemma nu, kl 01.16 och är så himla trött!!! tänkte dra dagen i stora drag haha!9 Först inspirationsföreläsning i skolan av mikael södermalm - svinbra! Sen föreläsning om att hitta rätt med kristian luuk i kinnarps arena och efter honom, en britt som hette collin moon som var asbra också och som pratade om typsika saker för sveriga och svenskar! skrattade hela tiden typ! Efter ringe linda (johansson från motala) och behövde sängplats framöver så ringe min hyresvärd som skulle kolla upp det. Ikväll blev det förfest i petras lgenhet och sen dans på akademien, sist kvar av vårt gäng var jag och sofia, så himl kul kväll!! gör jag gärna om!! nu ska jag sova, men fan vad jag saknar min älskling!!! :(


Kommentarer
Postat av: Sötko

Hahah älskar dom alkoholpåverkade blogginläggen av Julia! Fler såna! puss

2011-08-25 @ 18:39:40
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0