December 2007


♥♥♥ Kommentarer 0













2007 var ett bra år. Hängde med Sofie, Arijana och Jennifer typ varjedag. Vi bakade och hade julmiddag. Och skrattade en heldel på det. Släkten kom hit och vi hade minijul och lekte julklappsleken. Ville blev som vanligt superglad av att få paket hehe. Jag var lucia i skolan och fick stearin i håret. Ville och jag pyntade, vi hade en superfin gran. Familjen åt julfrukost med julegröt på julafton, var hos mormor och morfar, kollade på kalle anka och kvällen slutade med att jag låg i soffan, lusläste HarryP 7 jag hade fått i julklapp. Himla bra jul 2007.

Måste bara påpeka; sista bilden på Ville, när han glufsar ( läs GLUFSAR!) skumtomtar.. Den är så himla typisk min bror haha. Minns att vi två hade fått en låda skumtomtar av mormor och morfar. Jag var snäll och lät han öppna paketet, och såklart sätter han sig och börjar som sagt glufsa i sig. Och när jag säger att jag vill smaka kommer kommentaren; Vadå? ska du med ha? hahaha fina fina lillebror, saknar dig♥

Men mycket händer på fyra år. Saknar det där juljuliga. Förra året firade jag jul i Egypten och iår blir det Sri Lanka. Inte mig emot, men nästa jul vore det skönt att köra på en riktig äkta juljul hos mormor och morfar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0