Secondhandväska m.m.


♥♥♥ Kommentarer 0

Tog världens sovmorgon till 12 idag hemma hos Suresh, han går till jobbet 7..:( blir så kallt i sängen när han går upp.. Men lyckades somna om iallafall. Så jag tog bussen till polisen, hämtade ut mitt nya pass. Vilket mugshot asså, passkontrollanterna kommer få sig ett gott skratt haha! Men det bjuder jag på!

Sen mötte jag iallafall upp Hanna så gjorde vi stan i Motala. Jag fick med mig en del hem... Dock bara till mig själv.. Haha. Tänkte fixa julklapparna i Sri lanka istället!

Hittade Elsas Värld och en väska på Röda Korset för 75, gött (får inte säga gott i Motala...haha)! Köpte även en ny mascara, som so far verkar grymt bra! Men visar er senare när jag testat den lite mer, om den är något jag kan rekommendera:)

Såg debatt förut och är fortfarande lika upprörd över utvisningen av familjen från Ånge. Se det själva på svtplay!

Nu ska jag skriva lite rapport (allra sista uppgiften som ska in imorgon kväll) och börja skriva packlista till Sri Lanka... Flyger på tisdag...iiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0