Tatueringar och svalor


♥♥♥ Kommentarer 0
Vid 5 idag går tåget mot jönköping igen. har haft helbra helg i motala,
som gått lika fort som alltid. Men känns skönt att jag vet att det
inte dröjer en hel vecka innan jag är tillbaka. 

Har som sagt pluggat en del när jag vart här. Precis vad jag gör nu med.
Känner dock att jag ligger efter lite, så därför tar jag tidiga tåget hem. 
Så jag har tid i jönköping att fortsätta plugga. Kommer nog bli en sen
kväll det här. Vill verkligen klara det!!

Imorse, beställde jag hem fake tatoos från stylebytyra.
Jag köpte bara svalorna som bara kostar 29 kr, och just idag
är det 20% rabatt på hela sortimentet som man anger "Advent"
som kampanjkod i kassan. Plus att de har fri frakt. Så jag fick
mina svalor för 23 kr, heeeelt okej. Finns massor olika motiv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0