Jordglob


♥♥♥ Kommentarer 0


Har sen ett tag tillbaka börjat gilla jordglobar. Framförallt när man gör något kul och annorlunda med dom.
Favoriten är första bilden, men även att göra om en till en golvlampa tycker jag var cool idé.
Inatt drömde jag om jordglobar. Minns inte så exakt, men tror jag var på någon loppis och hittade
en superfin, sliten jordglob i brunt, gräddvitt och mintgrönt. haha, tänk er den jordgloben haha. Men 
gillade den såå mycket. Och så var den i en mindre version när "normal" stora. Det var drömmen.
Men i verkliga livet skulle jag minsann mer än gärna nöja mig med en helt vanlig, superfin jordglob. 
Så nu vet ni vad jag kommer spana efter på secondhand haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0