ÄR SKITGLAD IDAG!


♥♥♥ Kommentarer 0
Fan vad bra dag jag har haft!! Inte ens att våren försvann och ersattes av snöstorm kan sänka mitt humör nu.

Idag skulle samhäll, natur och estet treorna till Linköpings universitet på studiebesök och sådär. Men Jag, Camilla, Hanna och Jolin ville inte åka bussen med dom andra för då kunde vi ju inte gå på stan efteråt, så vi tog Camillas bil istället. Väl på universitetet var det helt okej, gick på några asbra föreläsningar. Vart inte direkt lockad av någon utbildning sådär, mer av studentlivet i sig. FYFAN VAD KUL! Ser verkligen fram emot att börja på universitet!!!

Efteråt tog vi bilen till Ikano-huset och åt lunch, tacobuffé♥. Sen kollade vi lite i butikerna, jag köpte 2 tröjor och ett par byxor på BIKBOK, love. Sen tog vi bilen hem igen, åkte förbi skolan för att hämta bilderna vi fotade i studion igår. Och nu när jag kom hem så hade jag fått en katalog från Luleå Tekniska Universitet, vilket är det universitet jag har kollat på (fast det ligger i Skellefteå) och fastnade vid den. Är ännu mer övertygad om att jag vill läsa Attributmakare. FAN VA KUL!!!

Men nu ska jag börja redigera bilderna ifrån igår!:D

Fotograf: Hanna Sjöholm ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0