But you know all the words to say


♥♥♥ Kommentarer 0
Kom hem ifrån Linköping för ca 2 timmar sen.. fan vilken natt. Var egentligen tänkt som en helt chill vinkväll (fortfarande vin+fruktsoda för min del, höhö) med bra folk hemma hos Martin. Men vi kände oss lite opepp så fick för oss att dra till Ågatan, sen bara vart det bättre o bättre. Gick inte o la oss förrens halv 6 inatt (imorse..?)..

Jag vaknade vid 11 av att solen lyste rakt in i ögonen på mig i det rummet jag sov i. Fy helvete vad varmt de blev. Tyvärr kunde jag inte somna om, kände mig aspigg, så var bara att gå upp. Dock visste jag att dom andra skulle lätt sova tills 3.. så vad gör man? Hämtade ett glas vatten och boken jag hade med mig för att läsa på bussen påväg till Linköping. Satt och läste i 3 timmar tills dom andra vaknade haha, fyfan. Men boken var ju bra så det gjorde inget. Så himla knäppt, jag va aspigg och inget bakis alls. vad hände lixom?

Men nu känner jag att tröttheten börjar komma över mig. Tänker gå och duscha och sen gå och lägga mig direkt. Ska försöka vara i säng 9, skulle va sjukt skönt att vara utvilad imorgonbitti!! Men så himla gött att vi typ bara har bild imorgon, både kul och slappt. Tisdag är studiedag, NICE!


Saknar min babe. 10 dagar kvar. 10 JÄVLA dagar kvar. åh:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0