HAHAHHAHA


♥♥♥ Kommentarer 1
har typ inte bloggat ordentligt ända sedan Suresh kom hem. tror ni fattar.:)

så har i stortsett bara träffat honom, förutom i fredags när jag var på födelsedagsfest hos Elina som fyllt 19 och sen gick vi ut på kvällen. svinkul som alltid. Det bästa på hela kvällen var Hanna hahha, vi flyttade bort matbordet för att kunna ha dansgolv och en tomat hade råkat hamna på golvet och istället för att ta upp tomate så ställer sig Hanna runt den och till alla bredvid bara: "Akta Tomaten, AKTA TOMATEN, AKTA TOMATEN!!!!!!!!" hahahahaha!! och sen gick vi på världens minsta toalett och sen när vi skulle låsa upp så gick det inte och Hanna bara:  AAHHHH!! JAG FÅ KLAUSTROFOBIIIII!!!! hahah o jag bara garvade hahhahahahha!!! men sen fick vi upp dörren ändå och då ringer hon Evelina och bara "hallo?" "hallo??" Hallo?" lät så jävla kul! har inte garvat så mycket på evigheter, underbart!

hahha, hanna fotade mig när jag garvade som mest, kunde inte ens stå på benen hahhaah!


Kommentarer
Postat av: HannaBajs

Hahahahahaha de va så jävla fint!:D

2011-02-20 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0