Ute & glider på snowboard o skider


♥♥♥ Kommentarer 0

Hade grymmaste utgången igår!! hela kvällen var så sjukt bra, dans i soffan på förfesten till Markoolio – Vi Drar Till Fjällen och allsång i bussen påväg till stan. Väl ute körde vi värre än vanligt och jag pallade inte med aferski outfiten längre än 30 minuter, så la skidglasögon, tjocktröja, skor och sockar i väskan. bytte till mina älskade converse, sen va det bara att köra vidare. allra bästa är ju att jag inte är bakis någonstans idag, plus att jag inte har ont i nacken, vilket brukar vara något jag alltid har dagen efter headbang på dansgolvet, men nix. :D
Bilder kommer upp så fort Hanna har fått tummen ur röven:D

Men ikväll är jag aspepp på chillkväll i Linkan med bra folk! pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0