I've been thinkin'


♥♥♥ Kommentarer 0
eyyo. Tänkte berätta om gårdagen eftersom jag inte orkade blogga mer sen på kvällen.

Efter att vi hade kommit hem från stan, ville mamma åka längdskidor, så jag hängde med henne ner till spåret men jag åkte inte, utan jag tog med kameran istället. Fick nog en del helt okej vinterbilder ändå. Träffade på ett rådjur också, som hoppade över min stig, vi hade en trevlig stund av gloende på varandra innan den skuttade iväg. När vi kom hem efter det, så tände vi ljus, plockade fram ansiktsmasker och kokos-body scrub och satte oss i bastun och lekte spa. himla mysigt. Pappa hade tillochmed tagit in badenbaden (?) solstolarna till oss att ligga o götta i, haha. När vi kände att vi hade spa:at klart, gick vi upp o lagade svingod mat; kyckling, ris, jordnötssås och wok. me like. Mätta och belåtna satte vi oss med varsin skål godis framför "I rymden finns inga känslor". Eller "I himlen finns inga stjärnor" som mamma kallade den, haha. att det ska va så jäkla svårt asså!

Idag har jag städat och sen följde jag med mamma o pappa till Krassbäck och åkte längdskidor. FYHELVETE vad jobbigt, dog mot slutet. Kommer ha fet träningsvärk imorgon. aj.

Nu håller jag på och syr om en gammal kjol jag köpte för typ 3 år sedan.. och använt max 2 gånger.. liite onödigt jag vet. Problemet är egentligen längden på den, så tänkte korta av den, nu när jag har blivit expert på att sy. haha nevars, mer som nu när jag har skaffat ett självförtroende för att sy. Den kommer bli fetfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0