1 - Presentera dig själv


♥♥♥ Kommentarer 0

"Hej bloggen jag heter Julia, 18 år och bor i Motala.."

Haha tror de flesta som läser min blogg redan har rätt bra koll på vem jag är osv. Och är inte mycket för att göra en genomgående presentation av mig själv, så snodde den här listan ifrån Sofies blogg.

Namn: Julia Christina Karlsson
Piercingar: 4 hål i öronen, 2 i varje öra
Tatueringar: Inga, men grymt sugen på!
Längd: hm.. länge sen jag vägde mig men ca 167? 
Skostorlek: 38/39 beror på vilka skor
Hårfärg: Naturligt är jag typ mörkblond/ljusbrun men nu har jag en saling blandning av naturligt, blonda slingor och orangeaktigt(?)...så när jag flätar det så blir det randigt!
Är du kär i någon: VÄLDIGT! ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo jag vill se mer av världen, är rätt mätt på Motala nu!
Tänker du på självmord: Vadå tänker på? Nej det är inget jag ens överväger att göra men man tänker väl på och tycker synd om de som gör det. Men när det gäller självmordsbombare blir jag bara förbannad. 
Dricker du alkohol: Det händer
Använder du droger: Har aldrig gjort, skulle aldrig göra det heller. 
Röker du:
Har aldrig rökt, tänker aldrig göra det. Tycker det är jävligt puckat och kan inte ens komma på EN bra anledning att göra det. punkt.
Vilket shampoo använder du: Har typ 3 olika i duschen nu som jag varierar mellan. Minns bara 2 av sorterna och det är Green Tea och Tresemmé. 
Vilken parfym använder du: Fest: AMORAMOR, fick den av Suresh föräldrar i julklapp. Vardag: So...Sinful

Vad är du rädd för: Spindlar. utan tvekan.
Gillar du att tvätta: Nja, det är inget jag brukar göra men tror inte det är något jag skulle gilla direkt. Undefär som att städa, nödvändigt ont.
Gillar du berg- och dalbana: Beror på asså, inga extrema grejer bara.

SENASTE..
Film du hyrde:
hmm, drar till med Dear John även om jag vet att jag har hyrt film efter den. Sämst minne.
Film du köpte: Har inte köpt film på EVIGHETER. 
Låten du lyssnade på: I just had sex - The lonely island ft. Akon
Låten du hade på hjärnan: Who's that chick - David Guetta ft. Rihanna
Personen du ringde: Älskling.
Tv program du tittade på: Top Model 5.
Personen du tänkte på: Johanna sötko :*

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja
Gråtit över en flicka: Ja det med
Varit i slagsmål: Haha, nej det skulle jag inte kalla det. Våld löser ingenting även om det kan va rätt skönt ibland.
Blivit arresterad: Haha gud nej!

ANTAL..
Gånger du varit kär:
2.
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: 2.
Tjejer du kysst: Hanna ♥. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, haha tappat räkningen haha! Nevars men seriöst jag är väldigt mycket i tidningen genom att min linje Estet bild gör offentliga saker.
Ärr du har på kroppen: Har ett runt ärr på högra knät för att jag satte ner det på ett spik som stod rakt upp (i snön) när jag var liten. AJ.

SENASTE..
Bok du läste:
Landet Innanför - serien av Maud Mangold, himla bra!
Personen du fick mail av: Någon reklamskit som vanligt. 
Personen du fick brev av: Rädda Barnens ungdoms förbund.  
Personen du fick sms av: Johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, fast vi åt inte samma sak!
Saken du köpte: Örhängen, halsband och tjocktröja på Gina.

Vad har du gjort idag: Vaknat, Sytt med Camilla till Projektarbete, stan med Linda och sen kom min Suresh och myste med mig.
Var det kul: Jodå, helt ok måndag!
Hur tidigt stiger du upp: Vardag: 06.45, helg: när jag vaknar! 
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra idag: Borsta tändera och sova är det enda som återstår av den här dagen.   
Är du seriös: Både seriös och oseriös, beror på vilket humör jag har för dagen.
Vad är du allergisk mot: Ingenting jag vet om iallafall, det är gött.

Var har du ont: hmm..*känner efter*.. ingenstans tror jag?  
Använder du hårspray: Ibland, men oftast när jag ska fixa till mig till fest
Kan du stå på händer: Nej, har sämst balanssinne
Favorit serie: How I Met Your Mother

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström, men gillar The Ark med.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lasse ♥
Salt eller socker: Socker, är värsta sötgrisen!
Gillar du ketchup: Jadå, men bara på köttbullar, korv osv. INTE på makaronerna!
Är du glad nu: Aa, hade min fina här nyss:)
Var du glad igår: Nja, minns inte riktigt. Somsagt, kasst minne. 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jajamänsan, min asduktiga kusin Kristine som jag förövrigt saknar gyrmt mycket! 
Vad dansar du till: Vadsomhellst, men hellst nått man kan headbanga till hahah!
Stockholm är: Stort, inte så mysigt och affärer! 
Göteborg är: Mysigare, fin dialekt och stort det med.
Kan du sjunga: Kan kan jag väl, men även om vissa säger att det låter fint så litar jag inte riktigt på dom... Bättre det än att tro sig och så låter det förjävligt? haha men annars älskar jag att sjunga.
Mer värt än guld: Familjen och kärleken.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner - Penne!
Ett land jag helst vill besöka: Afrika, Sri Lanka, USA, Brasilien, Italien, Storbritannien, Island, Australien, Nya Zeeland, Kina, Japan, Indien ....osv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0