even though you've lost your mind


♥♥♥ Kommentarer 0
Hello. Idag efter skolan följde jag med Hanna hem. Vi fixade våfflor och kollade tv och myste. Sen när jag åkte hem var jag smartass och glömde byta buss i stan så hamnade helt fel. Fick ringa mamma och be om skjuts haha, knäppt. skyller på att jag precis fick sms ifrån Suresh då och att jag är van att slippa byta i stan eftersom bussen som går ifrån skolan går direkt hem till mig. jaja. Nu lyssnar jag musik och sjunger ashögt. Ska dammsuga mitt rum, för det hinns inte imorgon!

Imorgon ska jag jobba efter skolan. Sen hem och träffa sjukt saknad Kristine! Sen på Cancergala och dans all night long! Blir en toppenfredag!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0