Slöhet, REA och Hanna


♥♥♥ Kommentarer 0

fyfan vad slö jag är idag. Skäms för att säga att jag FORTFARANDE har på mig nattlinnet. Men jag ska duscha snart. Efter mamma. Om jag orkar.. nejvars men fyfan, hoppas jag piggar upp mig tills imorgon iallafall. Då ska jag på stan med Hanna. Har jag nämnt att det jag älskar mest av allt (efter Suresh såklart ♥, hehe..) är REA. Så imorgon lär det ju inte bara bli flera timmars fikande och pratande om allt och inget, utan ska fasen hinna gå igenom hela H&M, Lindex & Ginas rea utbud. LOVE!

Jag köpte ju en heldel i Egypten också såklart, skor och smycken bland annat. Ska fota och visa för er!

Min fina lilla kines, "ÅKEIII"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0